Duidelijk en begrijpelijk

Huisvestingsverordening

Holland Rijnland Wonen

Holland Rijnland Wonen (HRW) stond voor de uitdaging om een effectieve communicatiecampagne op te zetten voor de introductie van de nieuwe Holland Rijnland Regionale Huisvestingsverordening 2024. Deze verordening, die vanaf 1 januari 2024 van kracht is, bevat belangrijke nieuwe regels voor de verdeling van sociale huurwoningen in de regio. Het doel van de campagne was om verschillende doelgroepen, waaronder woningzoekenden, medewerkers van woningcorporaties en gemeente-ambtenaren, duidelijk te informeren over de belangrijkste veranderingen.

 

Emper
Emper
Emper

Wij hebben HRW ondersteund bij het ontwikkelen van diverse communicatiematerialen, waaronder een animatie en een informatieve leaflet die duidelijk en begrijpelijk uiteenzet wat deze verordening betekent.

Emper
Emper
Emper

Ook op zoek naar effectieve communicatie?

mail naar info@emper.nl of app 06 39409827
 

Emper werkt

Cornels

Branding

Osborne Clarke

Werken-bij website + social media

Vitaal Concern

Corporate identity

VanVelzen

Rebranding

Kleen4Care

Corporate identity

Restaurant Plein6

Padua

Communicatie & rebranding

Nieuwenhuis Buitenleven

Corporate identity

V&S Foodspecialist

Rebranding

Brookland

Terschelling

Corporate identity

Quint Art

Corporate website