Parel der Wadden
Parel der Wadden
Terschelling.site is de officiële website van Terschelling als toeristische bestemming.
De satirische campagne “Terschelling All-Inclusive” spoorde bezoekers met een vette knipoog aan in het najaar een trip naar Terschelling te boeken. De reacties waren niets dan positief en de campagne geneerde zo 5 miljoen impressies. Dit leidde tot 45.000 bezoeken aan de campagnewebsite en bijna 12.000 bezoeken aan het “Plan je reis” gedeelte van Terschelling.site. Emper ontwikkelde de huisstijl en het opvallende campagne logo.
Update: All-inclusive campagne Terschelling wint X. Festival Award!
Functionele cookies zijn noodzakelijk en helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Statistische cookies helpen eigenaren van websites begrijpen hoe bezoekers hun website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.