De eerste stap naar een sterk merk

Bij Emper werken we samen met jou aan een sterk merk. Dat begint met een Merksessie op jouw locatie. Wij komen naar je toe om samen te ontdekken hoe we jouw merk kunnen versterken en beter laten aansluiten bij wie je bent en wat je wilt uitstralen.

Een Merksessie is een kans om even uit de dagelijkse praktijk te stappen en te werken aan het fundament van je bedrijf. Het is een inspirerende en energieke ervaring, waarin onze vragen je vaak nieuwe inzichten opleveren. Wat maakt jouw bedrijf uniek? Waarom kiezen klanten juist voor jou? Dit creatieve sparren helpt je scherp te krijgen waar je voor staat. Tijdens de sessie kies je bovendien een archetype dat past bij de persoonlijkheid van jouw merk zoals de jester, de explorer of de hero. Het kiezen van een archetype helpt klanten om snel te begrijpen waar je merk voor staat, wat het belooft en hoe het zich onderscheidt van concurrenten.

Emper

Een Merksessie is interessant voor elk bedrijf. Voor startende ondernemers biedt het een stevige basis voor een merkidentiteit die vanaf dag één staat als een huis. Voor bestaande bedrijven zorgt een Merksessie ervoor dat de identiteit weer aansluit bij de groei en ambities. Misschien is het aanbod uitgebreid, of is de doelgroep veranderd – tijd om je merk daarop af te stemmen. Of je wilt je merk juist verfrissen, zonder de kern te verliezen. Hoe dan ook: een Merksessie helpt je merk te versterken.

Hebben we samen je merk verkend in een Merksessie? Dan ontvang je binnen enkele dagen een verslag van de sessie, inclusief een eerste voorstel voor een positioneringstekst. Dit verslag gebruiken wij om een visuele identiteit te ontwikkelen die jouw merk weerspiegelt en jouw verhaal krachtig overbrengt. Zo bouwen we samen aan een merk dat perfect past bij wie jij bent, wat je doet en waar je naartoe wilt.

Wat klanten zeggen over de Emper Merksessie

De Vloerenzaak

Jeroen de Graaff: “De Merksessie met Emper was een echte eye-opener. Léon en Amanda stelden vragen die me aan het denken zetten over mijn eigen bedrijf. Het resultaat? Een merkidentiteit die helemaal past bij wie we zijn – van naam tot uitstraling.”

Kleen4Care

Sharon Deelstra: “De sessie heeft ons echt energie gegeven. We hebben het allemaal als heel positief ervaren!”

Ook een Merksessie met Amanda en Léon?

Emper
Emper
Anti-spam
Typ bovenstaande code over.