Stap één
Essentie: Merksessie
Tijdens een Merksessie duiken we samen in de identiteit van jouw merk. We stellen vragen (veel vragen!) en sparren met je over wat jouw merk uniek maakt. Na de sessie ontvang je binnen enkele dagen een verslag met de belangrijkste inzichten en richting. Daarmee leggen we de basis voor een visuele identiteit die perfect aansluit bij wie jij bent, wat je doet en waar je naartoe wilt.
Niet kosteloos. Wel waardevol.
Stap twee
Maatwerk: plan van aanpak
Na de Merksessie en goedkeuring van de budgetindicatie stellen wij een helder plan van aanpak op, inclusief een overzichtelijke planning en een gedetailleerde offerte. Bij Emper zetten we ons voor de volle 100% in en voelen we ons snel verbonden met onze opdrachtgever. Dit enthousiasme vertaalt zich gedurende het proces in nog meer betrokkenheid; we aarzelen niet om onderweg onze ideeën en adviezen te blijven delen.
Niet alleen een voorstel. Wel een gestructureerd actieplan.
Stap drie
Positionering: het concept
In deze stap ontwikkelen we de visuele identiteit, het gezicht van je merk. We begrijpen dat een naam, logo of kleurenpalet op zichzelf nog geen merk maken. Daarom werken we toe naar een Merkgids waarin de positionering en complete branding van je merk worden uitgewerkt. Dit ontwerpproces bestaat uit diverse momenten waarop we onze voortgang presenteren.
Niet alleen visueel. Wel positionering in woord en beeld.
Stap vier
Energie: merk in uitvoering
We zijn identiteitsdenkers en -makers. We zetten creatieve ideeën om in werkelijkheid. Veel van onze diensten voeren we zelf uit. En voor wat we niet zelf doen, vertrouwen we op ons netwerk van creatieve professionals. Dit gebeurt altijd onder onze begeleiding, zodat we de controle over het proces behouden. Van tekstschrijven tot signing, van fotografie tot webdevelopment, van online marketing tot drukwerk. Deze zogenaamde Emper-members delen ons DNA: ze zijn betrokken, gedreven en staan garant voor verrassende resultaten.
Niet voor doe-het-zelvers. Wel voor uitbesteders.
Stap vijf
Relatie: (blijf) werken aan je merk
Een sterk merk is continu in beweging. Daarom blijven we in verbinding met onze opdrachtgevers om de ontwikkeling van het merk te blijven ondersteunen. Ons doel is om langdurige relaties op te bouwen, in plaats van te werken aan kortstondige projecten. Om deze connectie te behouden, werken we met Emper Energie, een kwartaalbijeenkomst waar jij en wij nieuwe energie van krijgen.
Niet voor kortstondige successen. Wel voor duurzame groei.
- Concept
- Branding
- Gedreven
- Communicatie
- Signing
- Social media
- Marketing
- Betrokken
- Webdevelopment
- Communicatieplan
- Corporate identity
- Fotografie
- Print- en drukwerk
- Projectmanagement
- Verrassend
- Animatie
- Logo en huisstijl
- Video
- Copywriting
- Webdesign