Stap één
Essentie: Merksessie
Tijdens een Merksessie duiken we samen in de identiteit van jouw merk. We stellen vragen (veel vragen!) en sparren met je over wat jouw merk uniek maakt. Na de sessie ontvang je binnen enkele dagen een verslag met de belangrijkste inzichten en richting. Daarmee leggen we de basis voor een visuele identiteit die perfect aansluit bij wie jij bent, wat je doet en waar je naartoe wilt.
Niet kosteloos. Wel waardevol.
Stap twee
Maatwerk: plan van aanpak
Na akkoord op het verslag van de Merksessie doen we een voorstel voor de vervolgstappen, inclusief een budgetindicatie. Soms plannen we eerst een extra afspraak om samen het plan van aanpak te bepalen. We leggen vast wat we gaan doen, wanneer en met welk doel. Het ontwikkelen van een concept is hierin vaak een logische volgende stap.
Van inzicht naar voorstel.
Stap drie
Positionering: het concept
Op basis van de Merksessie en de gekozen positionering ontwikkelen we een concept. Denk hierbij aan elementen zoals het logo, kleurgebruik, de typografie, beeldstijl en iconen. Het concept vormt de visuele identiteit van je merk en is de basis voor alle te ontwikkelen communicatiemiddelen. We leggen je complete branding overzichtelijk vast in een Merkgids.
Niet alleen mooi. Wel krachtige positionering in woord en beeld.
Stap vier
Energie: merk in uitvoering
We zijn identiteitsdenkers én -makers. Wat we bedenken, voeren we ook uit. Veel doen we zelf, voor de rest schakelen we ons netwerk van creatieve professionals in. Van copywriting tot signing, van fotografie tot webdevelopment – alles onder onze regie. Zo zorgen we voor een merkuitwerking die consistent, sterk en herkenbaar is.
Niet voor doe-het-zelvers. Wel voor uitbesteders.
Stap vijf
Relatie: (blijf) werken aan je merk
Een sterk merk staat nooit stil. Daarom blijven we betrokken. Elk kwartaal komen we langs voor een Emper Energie-sessie waarin we samen nieuwe energie opdoen en frisse ideeën ontwikkelen. We ruiken, proeven en voelen wat er speelt op de werkvloer, zodat we altijd scherp blijven op wat jouw merk nodig heeft. Want alleen als we jouw bedrijf écht goed kennen, kunnen we blijven laten zien wie je bent en wilt zijn.
Niet voor kortetermijnsucces. Wel voor blijvende merkversterking.
- Concept
- Branding
- Gedreven
- Communicatie
- Signing
- Social media
- Marketing
- Betrokken
- Webdevelopment
- Communicatieplan
- Corporate identity
- Fotografie
- Print- en drukwerk
- Projectmanagement
- Verrassend
- Animatie
- Logo en huisstijl
- Video
- Copywriting
- Webdesign